Sant Joan Cappont.

Sant Joan a Cappont

SANT JOAN 2026: Celebrem la nit més màgica de l’any a Cappont!

Data d'inici

Activitat externa

SANT JOAN 2026: Celebrem la nit més màgica de l’any a Cappont!

Què?
Festes i tradicions Revetlla
Quan?
23/06/2026 de 18:00 a 23:55 (Europe/Madrid / UTC200)
On?
Salvador Espriu i plaça Pablo Iglesias
Organitzador
• Col·lectiu Cultural de Cappont • Associació de Veïns Arrels de Cappont • Fibrolleida • Cappont Comerç i Serveis • Llar de Jubilats Santa Cecília
Preu
Gratuït

Pots comprar els teus tiquets pel dia 23 de juny amb dret a coca, beguda i llum LED (6 €) fins al 19 de juny

Venda d'entrades
Lloc web extern
Inscripció
Lloc web extern
Afegiu l'esdeveniment al calendari

L’Associació de veïns @arrelsdecappont , @fibrolleida , @cappont_comerc_i_serveis , @cculturalcappont i #llarjubilatssantacecilia hem preparat dos dies plens d’activitats per gaudir en família, amb veïns i amics. Pren nota i no et perdis res: 🗓

DIMARTS, 23 DE JUNY

📍 C/ Salvador Espriu (Cantonada amb Riu Ebre)

18:00 h – Petanca, Jocs Gegants, Balls en línia, Berenar Saludable.i decoració de la foguera. Aquest any cremarem simbòlicament la delinqüència. 20:00 h – Rebuda de la Flama del Canigó amb els gegants de Cappont (Recorregut: Pont Vell + Rua Av. Les Garrigues i Doctora Castells). 21:00 h – Sessió musical amb @ferrandjofficial per amenitzar l’ambient.

22:00 h – Encesa de la Foguera + Pícnic. A continuació – Ball i Festa final amb DJ Ferran. 🗓

DIMECRES, 24 DE JUNY

📍 Plaça Pablo Iglesias 10:30 h – Esmorzar popular amb entrepans d’embotit i fruita. A continuació – Discomòbil, màgia i bombolles amb Gianni Stella. Moltes gràcies a tots els comerços col·laboradors que fan possible aquesta festa! Us hi esperem per cremar tot el dolent i donar la benvinguda a l’estiu com cal!